donderdag 25 augustus 2016

Kerst 2016 - Eline's Birds

Oef, met 30 graden op de teller is de timing van dit kaartje misschien een beetje bijzonder, maar ik wilde toch graag van de gelegenheid gebruik maken om weer aan te haken bij 52 Weeks to Christmas. Wat wil zeggen dat ik ga proberen elke donderdag (of in ieder geval zo veel mogelijk donderdagen) tot in december een kerstkaart te plaatsen op mijn blog. Op die manier heb ik aan het eind van het jaar hopelijk niet teveel kerstkaarten-stress.


Vandaag een kaartje met twee schattige vogeltjes. Het zijn geen traditionele kerstkleuren, maar dat vind ikzelf eigenlijk des te leuker :). De kaart is gebaseerd op een sketch van Nadine, zie onderaan dit blogbericht.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roestig oranje
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Silver Stars PB7048
- Stans vogeltjes: Marianne Design - Eline's Birds COL1392
- Stans cirkel stitched: Marianne Design CR1360
- Stempel 'Merry Christmas': Action
- Pons sneeuwvlok
- Plakparels

4 opmerkingen:

  1. Het is een hele leuke kaart en die vogeltjes blijven erg leuk. Misschien moet ik hem maar eens liften van je Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooie kerstkaart in prachtige kleurencombi! En gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging. Misschien kunnen we je uitdagen om volgende week weer mee te doen met een kaartje in blauw/wit?!
    grtz.Colien (DT-52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm super in deze kleuren! Goed voornemen, zou ik ook moeten doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.