donderdag 8 september 2016

Kerst 2016 - Hot Cocoa #3

Het is weer donderdag-kerstkaartdag! Zoals jullie misschien opgemerkt hebben, doe ik mijn best weer om elke week een kerstkaartje te maken en natuurlijk ook op mijn blog te plaatsen. 


Het kaartje dat ik jullie vandaag laat zien, heb ik gemaakt met het toffe stansen-set Hot Cocoa, dat ik afgelopen december voor mijn verjaardag kreeg van mijn zusje. Ik krijg zo'n knus gevoel van die kopjes chocolade melk (met enorme dot slagroom!), past helemaal bij de Kerstsfeer vind ik. En dan nog een achtergrondpapiertje met kopjes erop, I like! Jij ook?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Echo Park - Hello Winter
- Stans mokken chocolademelk: MFT Die-namics - Hot Cocoa Cups
- Stans 'Merry Christmas': Lawn Fawn - Merry Christmas border
- Enamel stickers: Marianne Design - Cold as Ice
- Plakparels: Action

Deze kaart is gebaseerd op de sketch van Sketch Saturday, en doet daarbij ook mee aan de challenge:



BewarenBewarenBewarenBewaren

4 opmerkingen:

  1. Echt een heel gezellig en knus kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een heel gezellig kaartje! Leuke kopjes Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof, mooie kleurtjes en leuke kopjes. Het is een heel gezellig, knus kaartje inderdaad! En een leuke sketch, zie em veel voorbij komen, haha.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at Sketch Saturday, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.