donderdag 1 december 2016

Pinguïns #2 - Drieluik

Toen ik vriendlief vertelde dat ik de pinguïn-stans ging bestellen, mocht volgens hem de iglo niet ontbreken. Ik kreeg de iglo-stans dan ook van hem, lief hè? In ruil daarvoor wilde hij wel graag een kerstkaart krijgen met... de pinguïns en de iglo natuurlijk :).


Dat had ik er uiteraard graag voor over! En omdat ik zelf het drieluik-model zo leuk vind (en ook leuk om in huis neer te zetten) ging ik daarmee aan de slag. Dus afgelopen knutseldate, bij mijn moeder thuis (zodat hij hem nog niet zou zien), maakte ik deze kaart.


Toen ik deze kaart aan het maken was, besefte ik dat ik bij mijn vorige pinguïn-kaarten de sjaal vergeten was... hihi. Ach, ik miste hem ook niet heel erg, maar nu ik hem bij deze kaart wel gebruikt heb vind ik hem toch wat meer 'af'.


Sneeuwballengevecht? De sneeuwballen liggen er klaar voor. Maar dat is niks voor mij, ik schuil mooi in de iglo!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Echo Park - Hello Winter
- Stans pinguïns: Marianne Design - Eline's Penguins COL1416
- Stans iglo: Marianne Design - Eline's Iglo and mountain COL1417
- Stans sterren: Memory Box - Cosmic star set
- Stans 'merry': Lawn Fawn - Scripty Merry
- Stempel 'christmas': Clearly Besotted
- Enamel stickers: Xenos


BewarenBewarenBewarenBewaren

9 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Het grappige is dat pinguins op de zuidpool leven, nu vind ik iglo's meer iets voor eskimo's/noordpool, maar het combineert prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe drieluikkaart, mooie papiertjes, leuk met de pinguïns en je kado-iglo!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Lief dat je de iglo kreeg van je vriend! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Linda
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een plaatje! En wat lief dat je de iglo van je vriend hebt gekregen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn de pinguins toch leuk, je hebt er een mooi drieluikje mee gemaakt Linda voor je vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hélemaal leuk Linda! Je bent lekker productief!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Linda
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.