dinsdag 31 januari 2017

Sweet Succulents & Cactussen #2 - Lift Challenge

Wat een onwijs leuke uitdaging loopt er nu op het blog van de Lift Challenge! Het idee is om zelf een kader te tekenen en een stukje handgeschreven tekst erin te verwerken. Ik heb even moeten oefenen, maar wat leuk om te doen!


Als afbeelding voegde ik de cactussen en vetplantjes toe welke ik inkleurde met mijn Spectrum Noir markers.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart mintgroen
- Designpapier: Lawn Fawn
- Stans en stempels plantjes: MFT - Sweet Succulents
- Nuvo Glitter Drops - White Blizzard
- Fineliner zwart

BewarenBewaren

12 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een leuk idee. Je hebt er zeker iets moois van gemaakt, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is leuk! Grappig die cactus planten en wat een mooi kader met tekst heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk he Linda.....je kunt je lekker uitleven op zo'n kaartje!
    Het is dan ook een heel leuk kaartje geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda
    Wat een super kaart en die catussen zijn ook leuk
    Die kader heb je mooi gemaakt
    Knutselgroetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan! Echt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuke kaart! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje Linda!
    Passend die cactussen bij een bedankje als thema.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Linda,

    een hele mooie kaart is het geworden!!! Ikzelf ben gek op cactussen en vetplantjes.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die cactussen zijn zó leuk! En zeker met zo'n zelf gedoodled randje en tekst erbij. Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier ben ik dan eindelijk....wat een mooie lift heb je gemaakt, en dat deze zomaar bij mij in huis staat! Nogmaals dank je wel! In het echt misschien wel mooier, ook zo leuk zodat je deze goed kunt bekijken. Ik herkende de lift gelijk!
    Originele uitvoering, mooi gekleurd, en je doodle randje is ook erg netjes. Mooi geheel dus, dank je wel voor je inzending Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee die cactussen ik ga het ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.