vrijdag 3 maart 2017

Washi Tape Madness #38 - Maritiem

Yeah, ik ben weer lekker aan het plakken geweest met washi tape! En om mijn (chronisch te kleine) voorraad mannenkaart wat aan te vullen, dit keer in maritieme stijl.


Zien jullie het tapeje met de ankers? I love it! Mijn moeder heeft het in haar collectie, evenals de maritieme stempels die ik op de achtergrond van beide kaarten gebruikt heb.


Op de eerste kaart gebruikte ik de vuurtoren, op de tweede kaart een kompas. Verder gebruikte ik exact dezelfde materialen :).


En, zoals je van me gewend bent, de kaartjes nog even samen:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood en wit
- Stans 'hoera': JoyCrafts 6002/0297
- Stempels maritiem: JoyCrafts - Seashore At The Sea 6410/0345
- Enamel stickers: Xenos

Deze kaarten doen mee aan de uitdaging 'red and blue' bij Cards in Envy.

10 opmerkingen:

  1. Leuke stoere mannenkaarten Linda, maak ook vaak ZEE kaarten zoals ik ze noem, ze gaan hier altijd als een speer.
    Wonen aan de kust, en dan willen die kaarten helemaal hard gaan....

    Fijn weekend annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaarten met een stoere uitstraling, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat tape is inderdaad leuk zeg! Mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn beide heel stoer!
    Dat tape is zeker erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden!!! Leuk idee om het zo te doen met die washi tapejes. Ook wel leuk om dit met strookjes dessinpapier te doen denk ik. Bedankt voor je inspiratie!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mannenkaarten! Zo herkenbaar dat je de voorraad wilt aanvullen: ik ging er gisteren eens voor zitten om een voorraad mannenkaarten te maken. En ik heb welgeteld één kaart gemaakt, die vandaag alweer de deur uit gaat.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maritime colors find perfectly with the Red & Blue theme at Cards in Envy. So glad you joined us this week and we look forward to more of your entries. Happy crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaarten! Prachtig zo met de stempels Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely nautical cards! Great use of Washi tape. Thank you for joining us at Cards in Envy! ~ Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.