zondag 9 april 2017

I Like to Ride my Bicycle #8

Vandaag is het ultiem fietsweer, dat gaan we dan ook lekker doen :). Maar hier eerst nog even de fiets-kaartjes die ik gisteren maakte op de knutseldate met mijn moeder. We hebben naast gisteren ook nog twee creatieve weekenden in het vooruitzicht. Volgend weekend volgen we, samen met mijn zusje, een workshop 'scrappen in een lijstje' bij Oma Dee. En dat weekend daarna gaan we naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. April-knutselmaand kan voor mij niet meer stuk!


Maar goed, nu over naar mijn kaartjes van gisteren. Deze eerste kaart is gebaseerd op de sketch van Tuesday Morning Sketches:


Deze kaart doet mee aan de uitdaging bij {PIN}spirational Challenges:


En nog even gezamenlijk op de foto:


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Action - Trendy Blue Lifestyle
- Stans fiets: Marianne Design LR0233
- Stans vierkant stitched: MFT - Die-namics Cross-Stitch Rectangle STAX
- Stans rand: AliExpress
- Stempels tekst: JoyCrafts 6410/0338
- Houten vlinders: Xenos
- Fineliner zilverkleurig

Fijne ZONdag! Geniet ervan!


BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

15 opmerkingen:

  1. Ik denk zo maar dat je kaartjes heel veel gepind worden. Ik heb het in elk geval wel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk, niet binnen blijven met dit mooie weer! Twee heel gave fietskaartjes, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten! Erg leuk papier en mooi hoor met die fiets Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn gaaf! Die fiets stans is echt cool. & ik vind jou stijl kaartjes echt zo leuk, doe je ook aan workshops?
    & welke dag ga je naar Den Bosch? Ik ga samen met Mariken op zaterdag, zou leuk zijn om elkaar tegen te komen.
    Fijne zondag met veel fietsplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zijn ze weer Linda en ik sluit me helemaal aan bij Larissa over je stijl.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a such a great card Linda! I love the butterflies, your bicycle cut out and your natural + tailored colors!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele gave fietskaartjes, leuk! Vandaag ook gefietst, even een ijsje gehaald in Heusden-vesting, heerlijk! Voor mij maar een stukje, maar Rolf had er vanmorgen al 110 km op zitten....
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide kaartjes hebben een lekker stoer tintje gekregen.
    Heel gaaf gemaakt.
    Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan het crea weekend in Venray, maar ook Den-Bosch staat op mijn lijstje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very sweet cards, Linda! Love the colour palette and the beautiful dies you have used.
    Thanks for sharing your work at {PIN}spirational Challenges #187. Good Luck and hope to see you again next time.
    Carole x DT (Craftilicious Creations)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful cards! I love the bike die cut and the butterflies!
    Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches!!
    Debbie
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute card - I love all the different textiles. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Ook heerlijk gefietst vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Awesome cards!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk deze kaarten! Ik krijg zin om te fietsen (-:
    Groetjes en een fijn paasweekend!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.