maandag 10 april 2017

Panda #4

Jeeej, afgelopen weekend heb ik weer eens een panda-kaartje gemaakt. Ik zag bij Ellie het idee van het beertje met de cupcake. Het doet me denken aan een 'cake smash' :).


Ik 'leende' bij mijn moeder dit leuke papier (mijn favoriete blokje van haar... hihi). De cupcake kreeg wat sprinkels van Nuvo Drops.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Pebbles - Jen Hatfield - Cottage Living
- Stans panda: Marianne Design - Eline's Panda & Bear COL1409
- Stans cupcake: Marianne Design LR0341
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Nuvo Crystal Drops - Simply White Gloss
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
- Paper Craft Crew: onderstaande sketch 
De Egel: kaart voor een kind



BewarenBewarenBewarenBewaren

14 opmerkingen:

  1. wat leuk gedaan, kijk hem nu zitten met zo,n heerlijk cupcake voor zich.
    fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele lieve kaart! Leuk met die cupcake erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave panda kaart! Leuke sketch heb je hiervoor gebruikt.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,
    Wat geweldig leuk dat ik je heb kunnen inspireren, jou pandabeer met cupecake is ook super leuk. En wat matchen de mooie designpapiertjes super bij pandabeertje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje!
    & ik snap heel goed dat het papier een favoriet is, erg leuk en tof te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an adorable card. I love your sweet panda and the cupcake is perfect! Thanks so much for joining us at Paper Craft Crew this week. Blessings, Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh I love it Linda. Your panda is adorable. So glad you could join us this week at the Paper Craft Crew. Carolyn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg leuk kaartje met die panda! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Linda, Adorable card! I just love the Panda Bear. The colors are awesome. Thanks for playing along with the Paper Craft Crew.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje Linda! Zo lief hoe de panda erop staat.
    Het dp is super, ik snap wel dat dit favoriet is.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die leuk zeg. Ik kan mij voorstellen dat DT jou favoriete blokje is haha. Is ook niet zo'n gek idee komt het misschien ook op. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.