woensdag 7 juni 2017

Eline's Uiltjes #23 - Geslaagd!

Afgelopen week haalde de stagiaire die ik begeleid haar diploma! En deze topper blijft ons in elk geval deze zomer ook nog als hulpkracht ondersteunen, yes!


Natuurlijk maakte ik voor haar een kaartje. Dit uiltje van Eline Pellinkhof vind ik erg geschikt voor geslaagd-kaartjes. De gestanste diploma had ik nog liggen, geen idee waar hij van is. Het hoedje knipte ik zelf op maat; touwtje eraan en klaar!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Pebbles - DIY Home
- Stans uil: Marianne Design - Eline's Family Owl COL1357
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Plakparel: Action

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'Graduation' bij Addicted to CAS en is gebaseerd op de sketch van Cheerful Sketches.


BewarenBewaren

16 opmerkingen:

  1. Heel leuk bedacht, Linda. De uil kan echt voor alle doeleinde gebruikt worden. Mooie uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om het uiltje hier voor te gebruiken, ik moet ook nog een geslaagd kaart maken en je hebt me mooi op een idee gebracht! bedankt voor de inspiratie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje!
    Mooie, zachte kleurtjes heb je gebruikt.
    Fijn dat ze jullie blijft helpen in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kleurtjes! Ik heb ook nog de uiltjesstans (nou ja, op het moment heeft mijn schoonzus hem), maar ik vind het altijd lastig om een geschikte kleur ervoor te vinden. Tof idee zo in dat grijs.
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje met prachtige papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwie wat een super leuk kaartje. Leuk hoe je de uil hebt aangekleed tot een geslaagd persoontje!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk en toepasselijk met zijn hoedje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk heb er ook al een aantal gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaartje Linda!! Mocht je er nog achter komen waar je de stans van het diploma van hebt hoor ik het graag, want ik vind het helemaal af zo.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a super cute owl in his mortar board! Such a great layout. So glad you joined us at ATCS this week
    jayvee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat papier blijft mooi hè?! Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke en mooie kaart!
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches.
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit mooie kaartje komt in deze tijd heel goed van pas, Linda!
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leukerdje! En altijd fijn wanneer goede krachten nog even blijven werken. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij cheerful sketches.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.