vrijdag 1 september 2017

Ik Hou van Holland #13

Tijdens het knutselavondje met mijn moeder afgelopen woensdag, maakte ik ook deze twee kaarten. Ik vind het molentje dat zij heeft altijd leuk om te gebruiken voor kaarten in Hollandse sfeer. 


Ik gebruikte op de kaarten een flinke dosis oranje en combineerde dit met blauw, zodat de kaarten ook goed geschikt zijn voor heren. De eerste kaart baseerde ik op de sketch van The Paper Players (zie onderaan dit bericht).


Deze tweede kaart is gebaseerd op de sketch van Sunday Stamps (zie onderaan dit bericht). Verder gebruikte ik hiervoor nagenoeg dezelfde materialen.


En de kaarten nog even gezamenlijk op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart kraft
- Designpapier oranje dots:
- Designpapier overige: Action
- Stans molen: Marianne Design LR208
- Stempels tekst: JoyCrafts 6410/0338
- Nuvo Crystal Drops - Ebony Black
- Jute touwtje

Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
The Paper Players: onderstaande sketch

Sunday Stamps: onderstaande sketch



9 opmerkingen:

  1. Heerlijk Hollands. Mooi hoor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Linda,ben ook op zoek naar het molentje.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Linda, I love your take on the sketch! Your little windmill is adorable! I love the mix of patterns on all your cards! So happy you joined us at The Paper Players this week! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet windmill and such a handy die! I love your mix of papers and the denim blue colour palette. Thanks for sharing your creation with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaarten! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk zijn ze geworden, lekker hollands ! =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele leuke kaartjes, ze zijn vrolijk en stoer tegelijk!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute cards! Love the windmill die and your choice of colors and papers gives it a lot of texture. Thanks so much for playing along at Sunday Stamps! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute! I love you you interpreted the rotated sketch. Very fun yellow and jean-like paper, and I am a sucker for windmills. Thank you for joining Sunday Stamps Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.