woensdag 22 november 2017

Eekhoorn #8 - Verjaardag Colien

Afgelopen weekend vierde Colien haar verjaardag. Erg leuk dan om een kaartje te sturen, vind ik! Ik ging aan de slag met de sketch van Viva la Verve, zie onderaan dit blogbericht.


Ik ging aan de slag met de papiertjes uit de iDEE&Post: lekker vrolijke kleurtjes met een herfst-tintje. En welk diertje past er beter bij de herfst dan deze schattige eekhoorn?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Bella Blvd - Gratitude Documented
- Stans eekhoorn: Marianne Design - Eline's Squirrel COL1410
- Stans rand: Clearly Besotted
- Stempel tekst: Marianne Design CS0987
- Enamel stickers

De gebruikte sketch:

7 opmerkingen:

  1. Ik zag het fotootje in de zijbalk van mijn blog en herkende meteen het leuke kaartje dat hier hangt te shinen: dankjewel!!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje! Heel leuk papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Het is op je blog wel te merken dat je met verlof bent: je bent lekker productief. Geniet ervan nu het nog kan. Hopelijk krijg je straks een makkelijk kindje. Dan heb je zeker met je eerste nog genoeg knutseltijd, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief, leuk en vrolijk kaartje! Die eekhoorn blijft ook schattig hè.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje voor Colien.
    Het eekhoorntje is het ideale herfst beestje. Helemaal een tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, this is such a darling little card. So glad you could join us for Viva la Verve!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.