zaterdag 4 november 2017

Mermazing Mermaids #2 - Distress Oxide Inkt

Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt met een van de achtergrondjes die ik met Distress Oxide Inkt maakte tijdens de knutseldate met Larissa een paar weekjes geleden.


De blauwe inkt deed me denken aan de zee, dus dat was mijn uitgangspunt voor deze kaart. Ik stanste hem uit met de golven-stans van MFT en legde hem in een kader van turquoise. Het zeemeerminnetje en haar vriendje kleurde ik in met mijn Spectrum Noir markers.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart blauw
- Stans MFT: Die-namics Horizontal Snow Drift Cover-Up
- Stempels: MFT - Mermazing
- Stempel tekst: JoyCrafts 6410/0021
- Enamel dots: Xenos

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'ink blending' bij AAA Cards.

Fijn weekend verder!

9 opmerkingen:

  1. Linda, this is a very nice card! I also prefer to think of this turtle her boyfriend, LOL! Thank you so much for sharing your card with us at AAA Cards Challenge. - Sweet Kobylkin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, mooi die golven, alles past perfect bij elkaar!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Linda,

    mooie kaart is het geworden!!! Hier bij de Xenos nooit de enemal dots gezien.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd! Prachtig achtergrondje, helemaal water!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet card! Fabulous background! Thanks for playing along with us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. adorable card, thanks for sharing with us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.