zondag 24 december 2017

Kerst 2017 - Laatste Kerstkaart & Eindresultaat

Vandaag mijn laatste kerstkaart van dit jaar om aan jullie te laten zien. Ik maakte hem tijdens een knutselafspraak bij mijn moeder thuis. Het papier heb ik dan ook van haar gebruikt. 


Ik vind het altijd wel leuk als er in een papierblokje bijbehorende afbeeldingen zitten. Zo matcht het altijd goed bij je designpapier en zeker in tijden van grote kaart-producties (zoals Kerst) heb je in relatief korte tijd een leuke kaart.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Simple Stories - Classic Christmas
- Glitterpapier zwart
- Touwtje
- Nuvo Chrystal Drops - Gloss Ebony Black

In totaal maakte ik dit jaar 36 kerstkaarten, hieronder zie je ze allemaal nog even samen op de foto voordat ze op de post gingen.


Ik wens jullie allemaal warme, liefdevolle Kerstdagen toe!

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooi papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mooi papier en een leuke kaart. Je heb een mooie productie gemaakt. Handig dat je er een foto van heb gemaakt ;) Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n overzichtsfoto! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een tof laatste kerstkaartje van 2017!
    Je hebt een mooie serie gemaakt dit jaar. Leuk! Geniet van jullie kerstavond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf laatste kerstkaartje! De overzichtsfoto is ook hartstikke leuk. Veel moois gemaakt zo te zien. Ik wens je hele gezellige feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Linda!! En wat gaaf dat je babys eerste kerst kaart bij Eline in de spotlights stond. Echt tof voor je!!
    Fijne week!! En ik word ondertussen ook nieuwsgierig hoe lang het nog gaat duren. Sterkte met de laatste loodjes.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw wat veel prachtige kaarten. Allemaal een kunstwerkje op zich. Gewoon een feestje om zulke kaarten binnen te krijgen. jij ook een hele goede jaarwisseling. Ben benieuwd of de baby in 2017 of toch net in 2018 komt. Zet hem op.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.