zondag 4 februari 2018

Bitty Bears #1

Deze beertjes van MFT vind ik echt onweerstaanbaar! Toen ik de sketch van Match the Sketch zag, wist ik dan ook gelijk dat ik met de beertjes aan de slag wilde en hoe de kaart eruit moest zien.


Ik gebruikte het vrolijke papier van Elle's Studio en gaf de accessoires van de beertjes kleuren die matchen bij het designpapier. Een strikje erom en klaar was deze kaart :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Elle's Studio - Sunny Days
- Stempel beertjes en tekst: MFT - Bitty Bears
- Stans rechthoekjes: MFT
- Touwtje
- Fineliner zwart

De sketch van de huidige uitdaging bij Match the Sketch:


18 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes zijn het he.
    Je hebt er weer een tof kaartje van gemaakt. Die kleuren zijn heerlijk bij elkaar, mooi!
    Fijne dag, geniet ervan met zn drietjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn erg leuk geworden zo ! mooi gemaakt
    grtjsmartina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje! De beertjes blijven leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan!! Hiervoor lenen de beertjes zich perfect! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Suuuper lieve beertjes. Ik snap wel dat je die niet kon weerstaan. Het papier is ook te leuk. Wat heerlijk dat je tussendoor lekker aan het freubelen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je meteen iets in je hoofd had en dat het zo'n tof resultaat geeft, echt een mooi kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh wat een leuke kaart!!!
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart. Wat een lief beertje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en heerlijk zoet. De beertjes zijn schattig. Erg leuk geworden!

    Lieve groet, Clarisse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje!heel erg leuk liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk gedaan! De kleurtjes zijn ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, de beertjes blijven echt enig, ze zijn zo leuk op je kaartje! Gezellig dat je je hebt ingeschreven bij de workshops bij Doe@Ding, dat is echt zo gezellig en leerzaam! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O ja, die beertjes zijn zo leuk! Deze schets is perfect voor ze. Mooi zoals de kleurtjes van de achtergrond terugkomen in de accessoires. En wat leuk dat we elkaar een keer gaan ontmoeten bij een workshop bij Doe@ding, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje! De kleuren matchen inderdaad heel goed.
    Dat je als kersverse moeder nog tijd hebt om kaarten te maken!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad onweerstaanbaar deze schattige beertjes!! Superlief kaartje! En ik hoorde van Larissa dat jij er ook bij bent de volgende keer dat we workshop gaan volgen bij Doe@ding! Het wordt steeds gezelliger, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is zo mooi! Ik ben ook verzot op de beertjes en gebruik ze veel. De afgeronde stans bestelde ik vandaag net bij Ali. Ik ga jouw kaartje pinnen voor inspiratie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, how cute! Thanks for joining us at Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was ein schönes Kärtchen hüpfte dir da von deinem Basteltisch! Toll! Vielen Dank für deine Teilnahme an unserer Challenge "Match-the-Sketch" und viel Glück für die Verlosung, liebe Grüße. Fanny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.