zondag 1 april 2012

De bloemetjes buiten zetten

Dit weekend heb ik heerlijk rustig aan gedaan. En natuurlijk ook geknutseld. Ik heb heel wat 3D-plaatjes geknipt en ook onderstaande kaart gemaakt:


De paarse viooltjes passen goed bij de tijd van het jaar, je ziet ze nu echt overal! Lekker vrolijk wordt deze kaart met de achtergrondjes en bloemetjes erbij. Ik ben heel blij met de distresser tool en distress ink, die gebruik ik nu bij (bijna) iedere kaart! De stempel 'Een hele fijne dag' is van Marianne Design. De kaart is, zoals je inmiddels gewend bent van mij, afgemaakt met Pearl Drops.

Liefs,

Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.