vrijdag 11 mei 2012

Bruin & Goud

Gisteravond had ik weer een gezellig knutselavondje met mijn moeder. Een hele tafel vol knutselspullen en een pot thee. Dat zijn de hoofdingrediënten hiervan.

Het leuke vind ik altijd dat wanneer ik bij haar kom, ik weer allemaal leuke spulletjes ontdek en gebruik die ik zelf niet heb. Nou, dit is dus het resultaat:


De achtergrondjes zijn van BunnyBo en Action. Ik vind het erg mooie kleuren: donkerbruin en goud. Toch was het best lastig om een passend geheel te krijgen. Uiteindelijk ben ik wel erg blij met het resultaat. 


Liefs, 

Linda

P.S. Eindelijk weekend, met daarin hopelijk weer wat meer tijd voor het freubelen!
Fijn freubelweekend allemaal!



2 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit. Hele mooie kleurcombinatie.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda, je vroeg me welk papier ik had gebruikt op mijn theekaartjes. het komt uit een blok van ACTION. Er staan theekopje, kannetjes en cupcakes op, errug leuk! En voordelig haha. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.