woensdag 23 mei 2012

Happiness

Van dat mooie weer buiten heb je toch alleen maar zin om kaarten te maken met vrolijke kleuren? Geen donkere, sombere kleuren te vinden dus in mijn kaartje! 


Het 3D-plaatje komt van Quincy. Zulke mooie kleuren! De achtergrondpapiertjes komen van Action. Ik ben verliefd op degene met de vogeltjes! Zo leuk met die kooitjes ook! Op de gedetailleerde foto hieronder zie je dat leuke vogelpapier nog iets beter. Verder heb ik gebruik gemaakt van ponsjes en stansjes om de kaart op te fleuren. 



Ik hoop dat dat mooie weer nog even aanhoudt, maar dat weet je natuurlijk nooit in Nederland! Ik ga er nog even van proberen te genieten op het balkon.

Liefs,

Linda


2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart is dit zeg en de andere creaties die je hebt gemaakt zijn ook prachtig. Ik ben gelijk volger geworden van je blogje.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey daar op je balkonnetje:)

    Lekker warm zeker...of heb je niet de zon er pal op staan? Anders is het vast wel warmpjes:)

    Je kaartje is helemaal tegek. De Action heeft zeker prachtig papier. Ik heb hier ook heel wat blokjes liggen.
    Je hebt er iets heel bijzonders mee gemaakt hoor;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.