maandag 28 mei 2012

Sweet Cupcakes

Goedemorgen, alweer zo'n heerlijke dag! Gisteren heb ik lekker een dagje gezeild op het Markermeer, waarbij de zon mij (en mijn neus vooral) goed wist te vinden. Dus voor mij vandaag een dagje met wat minder zon. Goed dagje om te freubelen dus.

Van het BoBunny-papier en wat lichtblauw papier met nopjes, heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb de vorm van een cupcake getekend en deze als mal gebruikt. Het cakeje en het cupje heb ik daarbij steeds van ander papier gemaakt. Met de pearl drop maker heb ik de cakejes en kaart nog versierd en een gestanste vlinder erbij geplakt.


Ik vind het wel een schattig en leuk kaartje geworden. Het was leuk om weer eens iets uit te proberen en dat het dan ook nog aardig uitpakt, is dan extra fijn!


Voor iedereen die geen knalrode neus (of andere lichaamsdelen) heeft: geniet nog lekker van het zonnetje vandaag!

Liefs,

Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.