dinsdag 19 juni 2012

Summer feeling

Wat een heerlijk weertje was dat vandaag! Ik moest helaas werken, maar heb er zo af en toe, tussendoor, nog een beetje van kunnen genieten. En zelfs nu is het zo slecht nog niet!

Voor deze kaart ben ik uitgegaan van de twee afbeeldingen van de zonnebloemen. Daarbij paste het Bo Bunny -papier perfect met zijn zomerse kleuren!


Alle randjes zijn bewerkt met de paper distresser en distress inkt. Met raffia heb ik een strikje gemaakt voor op het midden van de kaart. Met een pons heb ik de gele bloemetjes gemaakt, waarvan de kern met Pearl Drops gemaakt is. Tot slot heb ik een stans van 'Van Harte' op de kaart gebruikt.


Liefs,

Linda


1 opmerking:

  1. Hoi LInda,

    Wat leuk dat je volger bent geworden, ik ook bij jou! Ik heb eens even rustig rondgekeken en kwam toen bij dit kaartje uit, wat ik qua kleur en compositie echt heel mooi vind!

    Groetjes, en tot blogs

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.