maandag 25 maart 2013

Flowers and Love

Een voor een probeer ik mijn nieuwe papierblokjes uit. Hier een kaartje met een nieuw vintage-look blokje. Had zelf ook nog niet eerder van de merknaam gehoord. Wel mooi!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart oud-roze
- Designpapier: 7 Dots Studio - The Queen's Heart
- Kant: Marianne Design
- Stempel 'veel liefs van mij': Eline's Huis
- Bloem: stans Joy Crafts 6002/0024
- Swirl: Marianne Design Creatable LR0119
- Stans cirkel: Cart-Us - Circle Scallop
- Pons bloemetje: Kruidvat
- Plakparels: Action

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Dutch Card Lovers: onderstaande sketch
SU-per Challenges: voorjaar
Fussy and Fancy: spring days
Fab 'n Funky: pink, green and brown


Wat een leuke sketch van DCL! Ik kan niet uitsluiten dat dit mijn enige inzending wordt :).

Zo, nu eerst even mijn best doen op de sportschool en daarna hopelijk nog even aan de freubel!

Liefs,

Linda

13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje is dit geworden. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart.Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de schets heel mooi uitgewerkt Linda! Mooi gedaan! dank je voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! en volgt er nog een kaartje met deze sketch ;)
    bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaart n.a.v. de schets, met erg mooie kleurtjes ook! Fijn dat je meedoet met DCL, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Очаровательная работа! Нежная и теплая!
    С теплом, Елена!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met mooie kleurtjes!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenge.
    Groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie uitwerking van de sketch. Leuk. :)) Bedankt voor het meedoen metde DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige uitvoering van de sketch
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.