vrijdag 29 maart 2013

Rood-Roze-Zwart

Al een tijdje zocht ik naar een leuk papierblok met de kleuren rood, roze en zwart. Deze heb ik gevonden op de KGK-beurs: Yours Truly van Echo Park. Ben er erg blij mee, maar vond het toch wel lastiger combineren dan ik dacht! Maar uiteindelijk is hij toch wel gelukt:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zwart
- Designpapier: Echo Park - Yours Truly
- Stans Cart-Us: Circle Scallop
- Stans blaadjes: Marianne Design - Creatable LR0156
- Stans alfabet: Joy Crafts - 6002/0139
- Bloem: Dovecraft Paper Blossom Light Pink
- Mini-knoopje: AnMa Creatief

De kaart is gebaseerd op de sketch van Retro Sketches, waarbij hij ook aan de challenge meedoet:


Ik wens jullie allemaal een fijn Paasweekend! Wat zijn jullie plannen?
Morgen gaan vriendlief en ik naar Dierenpark Amersfoort of de Apenheul.. moeten we nog kiezen, maar ik vermoed het eerste. Verder lekker rustig aan drie daagjes, beetje freubelen erbij en lekker eten! 

Liefs,

Linda

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, prachtige kleuren!
    Fijne paasdagen, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje Linda met een leuke kleurencombi!
    Fijne paasdagen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.