maandag 8 april 2013

Herenkaart met schip

Aan mijn kant van de familie zijn veel mannelijke autoliefhebbers, maar aan de kant van vriendlief zijn bijna alle mannen botenliefhebbers. Gelukkig hebben we ook voor deze heren een mooie stempelset. Deze is van Boekenvoordeel, maar wil hem stiekem op termijn wel vervangen voor de nieuwe van Eline.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kastanjebruin
- Designpapier: Teresa Collins - He Said
- Stempel schip: Boekenvoordeel
- Stempel 'gefeliciteerd': Eline's Huis
- Stans anker: via Marktplaats (volgens mij Marianne Design)

De kaart is gebaseerd op de sketch van Cardabilities en doet hier ook mee aan de challenge.


Zo, deze 'sportieveling' gaat nog even snel een kopje thee drinken en dan naar Body Shape :).

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. wonderful card, thanks for playing along at Cardabilities:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is toevallig, op mijn blog een kaart met de zeilboot van eline ;)

    heel mooi kaartje en deze zeilboot is ook gaaf, zo gedetailleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooi geworden, Linda. Ik zie banieren en schulprandjes, leuk!! En ik heb eergisteren toevallig net ook de gefeliciteerd stempel gebruikt op een kaartje voor een vriendin.

    Goede vraag op mijn blog over de Blogger reader. Ik heb het proberen uit te zoeken, maar kom er niet helemaal uit. Wat ik wel zie, is dat de blog die bij de Blogger reader hoort: http://buzz.blogger.com/
    voor t laatst is bijgewerkt in dec. 2012. Daar doet Google dus ook nagenoeg niets mee. Maar toch denk ik niet dat het hetzelfde is als Google reader. Desondanks zou ik geen risico's nemen en overgaan op bijvoorbeeld bloglovin. Want als de blogger reader toch hetzelfde is als de Google reader, dan ben je volgensmij toch echt alles kwijt.

    Dit was trouwens Google's eigen mededeling:
    http://googlereader.blogspot.nl/2013/03/powering-down-google-reader.html

    Groetjes,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great card..perfect as a card for a male or anyone who likes vintage styled items. Thanks for joining us at Cardabilities.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere en ook stijlvolle mannenkaart, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Linda, your card is elegant and lovely! The detail on the ship is wonderful and I think you chose your papers wonderfully :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoer kaartje is dit.
    En die stempel is erg mooi!
    leuk dat je meedoet met cardabilities!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.