woensdag 1 mei 2013

Moederdag #4 - met Hartjes

Ik ben al aardig op weg met mijn collectie moederdagkaarten. Maar ik heb dan ook een moeder, een schoonmoeder en 4 oma's die ik een kaartje wil gaan geven/ sturen.

Hier eentje in een, voor mij, aparte kleurencombi. Toen ik het papier met die bloemen zag op de KGK-beurs was ik gelijk verliefd! Maar eenmaal thuis, vond ik het best lastig te combineren. Maar zo met de andere kaartjes uit het blok, is het toch wel gelukt vind ik zelf :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkerblauw
- Basispapier rood
- Designpapier: Glitz - Yours Truly
- Stans alfabet: Joy Crafts 6002/0139
- Stans Cart-Us scallop circle 0102
- Ribbelkarton: Joy Craft - Currogated Cardboard Small
- Lint: markt
- Knoopjes: Boekenvoordeel


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Dutch Card Lovers: onderstaande sketch
Cards and Scrap: Kraft, rood, wit en blauw
Crafty Ribbon Challenge: Anything goes with ribbon
Kaartjes Inspiratie Challenges: Lint en knoopjes



Fijne avond nog verder!

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve moederdagkaart. Romantisch papier en leuk de stoere harten van ribbelkarton.

    Leuk dat je weer meedoet bij Cards&SCrap

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker goed gelukt! Mooi papier, maar kan me voorstellen dat je het lastig te combineren vond. ik vind die ribkarton hartjes erg gaaf! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed gelukt kaartje!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitwerking van de schets Linda!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.

    Groetjes Linda
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Linda, leuk de hartjes en het lintje bovenaan!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief zeg dat je zoveel moederdag kaartjes verstuurt.
    Deze kaart valt vast in goede aarde.
    Hij is erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen bij het blog van Cards&Scrap!

    Groetjes Noriko
    C&S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Linda, en inderdaad erg mooi papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart, leuk dat de kleuren van onze uitdaging terugkomen in t designpapier.

    En gezellig dat je meedoet met onze rood,wit,blauw, kraft en als optie oranje uitdaging van het Cards&Scrap challengeblog

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.