vrijdag 24 mei 2013

Pink Pinwheel

Voor het kleine achternichtje van vriendlief maakte ik deze kaart. Alhoewel, zo klein is ze niet meer, want ze gaat nu naar de basisschool!

Ze is dol op roze, dus de kleur van de kaart was snel besloten. En het lieve papier van Eline's Doll House past perfect bij haar :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart fuchsia
- Designpapier: Eline's Doll House
- Stempel: Stampendous - Fifteen Candles
- Vilt: Kruidvat
-  Knoopje: Boekenvoordeel
- 'Druppels': AnMa Creatief


De kaart is gebaseerd op deze sketch:

De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Een Hoop Inspiratie Challengeblog: kaart in feestthema
Forever Friends: for a child

Fijn (creatief) weekend!

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Vooral dat 'pinwheel' heb je erg mooi gemaakt.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het papier van Eline ook thuis liggen, maar dit zijn toch de papiertjes die ik nogal moeilijk vind om te gebruiken. Dus wat mij betreft heb je dit heel leuk gemaakt!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Linda je pinwheel van vilt, en een schattig kaartje voor een meisje geworden!
    Fijn weekend en Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooi kaartje Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en
    wat een lieve kleurtjes ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda, wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Leuk dat je meedoet aan de candychallenge van EHI, dank je wel.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Forever Friends and good luck.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh so beautiful is your card and thank you for joining in our challenge at Forever Friends "FOR A CHILD" good luck and hope to see you at our new challenge blog Crafty Friends which starts 1st June DT Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card. Thanks for sharing with us at ff.
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.