donderdag 9 mei 2013

Moederdag #5 - You are the Best Mom!

Het laatste moederdag-kaartje van dit jaar. De schattige vogelstansjes heb ik deze week binnen gekregen, dus daar wilde ik heel graag wat mee maken. De inkt die ik won in de candy van Krea2Day vorige week, heb ik ook voor het eerst gebruikt: het is prachtige parelmoer-inkt die ook een beetje op het papier blijft liggen: mooi reliëf dus ook.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Designpapier: My Mind's Eye - Collectable 'Memorable'
- Vogelstans: Lea'bilities - Little birds
- Stickers woorden: My Mind's Eye (zelfde serie als het papier)
- 'Druppels' roze en turquoise: AnMa Creatief
- Bloemetje: AnMa Creatief
- Pearl drops roze


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
The Paper Players: Mother's Day
Pile it on: For a Mother
Ge-We Hobbychallenge: Voorjaarskaart
Belli Challenge: Mother's Day
Kleurenfestijn: Vogeltjes

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Mooie moederdagkaart is dit geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk en lief kaartje!! Daar zal moeders blij mee zijn!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt !

    Leuk dat je meedoet met onze challenge op Ge-We Hobby !

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met onze GeWe challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart, echt schitterend met deze
    kleuren, wowww ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.