woensdag 3 juli 2013

Teddy Girl

Dit schattige Teddybeertje kwam ik tegen op Pinterest, zie hier. Ze schreeuwde erom ingekleurd te worden en op een babykaart gezet te worden, dus dat heb ik gedaan:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Eline's Hello Sweet Baby
- Digi beertje: Pinterest
- Ingekleurd met: Spectrum Noir
- Stempel 'It's a Girl': Eline's Babies
- Stans circle: Cart-Us 0101
- Stans scalloped circle: Cart-Us 0102
- Plakparels: Action
- Wit garen

Ik heb de beer nu als meisje gedoopt, maar ze kan net zo makkelijk een jongetje worden hihi. Hartje blauw en klaar!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
A Gem of a Challenge: Teddies
Papertake Weekly: Anything Goes (option: animals)

Dan nog leuk nieuws! Ik heb bij de Creatieve Zebra met dit kaartje de sketch-uitdaging gewonnen, jippie!

En wow, alweer een volgster erbij! Welkom Anna Laura, leuk dat je er bent.
Ben ik blij dat de heisa om het volgen voor niks was! Al moet ik zeggen dat ik wel Bloglovin' gebruik om jullie blogs te lezen, vind het wel handig. Ben vooral ook fan van de app voor de iPhone die Bloglovin' heeft!

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Lovely creation, thanks for playing at PTW! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig kaartje is het geworden, het is een lief beertje.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, leuk zo'n bere digi, en mooi ingekleurd. Ik ben ook blij dat et gewoon door gaat met bloggen, ik heb ook de app van Bloglovin en ik vind hem heel gemakkelijk en bruikbaar. Heb jij gewonnen bij de creatieve zebra met je nieuwe woning kaartje.???? Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieeeef! Heel leuk kaartje! En gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, wat een liefie. Super leuk kaartje. Alles aan dit kaartje klopt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje!! Inkleuren gaat goed :). Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje, Linda. Beertje is inderdaad errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great design and cute teddy
    Thanks for joining in at a gem of a challenge
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just beautiful - such a sweet design and a really cute teddy.

    Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.