zaterdag 25 april 2015

Liebster Award

Wat leuk, Gelinda nomineerde mij voor de Liebster Award! 

Quoi? Een Liebster Award! Het is een doorgeef-lijstje van vragen waardoor je bijvoorbeeld nieuwe blogs kunt ontdekken, of waardoor je degene achter een blog dat je misschien al een hele tijd volgt een beetje beter leert kennen. Ik vind het een leuk idee en doe graag mee :).



Waarom ben je een blog begonnen?
Ik ben begonnen met het volgen van blogs en na een tijdje heb ik besloten om er zelf ook een te openen. Dat is nu ruim 3 jaar geleden. Waarom ik precies begonnen ben, weet ik niet meer zo goed. Wel weet ik dat het bloggen een extra dimensie aan het knutselen heeft gegeven in het kader van 'inspireren en geïnspireerd worden'. Heel leuk om jullie reacties steeds te lezen en ook weer bij jullie 'op bezoek' te gaan. Naast mijn 'LindaCrea-blog' heb ik ook nog een blog via waar ik kaartjes verkoop voor het goede doel.

Omschrijf jezelf eens in drie woorden.
Perfectionistisch, actief en hmmmz dan nummer drie nog. Mijn vriend kwam nog met de aanvulling 'freubeldoos', maar of ik daar nu blij van wordt... nee, dan kies ik toch als derde woord: nerd :).

Wat zou je graag willen leren?
Ik begin nu vaak vanuit een sketch, omdat ik het lastig vind om 'uit het niets' een kaart te beginnen. Ik zou het heel gaaf vinden als ik dat ooit zou kunnen. Gewoon wat spulletjes bij elkaar en 'plop' een idee in mijn hoofd hoe ik dit ga verwerken tot een kaart.

Wat voor werk doe je?
Ik werk op het hoofdkantoor van Landal GreenParks als Yield Analist. Kort gezegd houdt dat in dat ik verantwoordelijk ben voor de Last Minute -prijzen en actiedeelname van de kustparken. Oké, dat is wel heel kort door de bocht maar daar komt het zo'n beetje op neer :).

Wat doe je naast bloggen nog meer?
Veel! Ik ben een bezig bijtje, maar bovenaan mijn lijstje staan dan toch: freubelen, sporten (veelal bootcamp), bakken (vandaar ook het sporten hihi), lezen, films kijken (op onze bioscoopzolder) en uit eten gaan. 

Op welke creaties ben je het meest trots?
Natuurlijk lukt de ene beter dan de ander, maar ik heb niet per se een creatie waar ik het meest trots op ben. Wel vond ik deze lijstjes heel leuk om te maken en cadeau te geven: 

  

Wat kaartjes betreft, maak ik ieder jaar een overzicht van mijn favorieten.

Wat staat er al heel lang op je To-Do lijstje?
Easel cards vind ik heel leuk om te maken. Ik heb er ooit twee gemaakt, maar dat is alweer een tijd geleden, dus die zou ik wel weer eens willen maken. En o ja, wiebelkaarten! Nog nooit gemaakt, maar al zoveel leuke voorbij zien komen in blogland.

Wat lees je het liefst op een blog?
Ik kijk met name graag naar foto's van creaties (om ideeën op te doen en om te zien waar iemand trots op is) en vind het dan leuk om te lezen waar iemand zijn/haar inspiratie vandaan gehaald heeft, welke producten gebruikt zijn en of het misschien als opdracht was. Af en toe een persoonlijk stukje erbij vind ik ook leuk.

Hoe ziet jouw ideale dag eruit?
Zonnig!

Wat is jouw grootste verslaving?
Verslaving is een groot woord, maar ik kan niet zonder thee en sport (volgens vriendlief word ik chagrijnig als ik dat niet doe).

Wat zijn jouw grootste doelen/dromen?
Ik zou heel graag eens in een designteam zitten of een creatie gepubliceerd zien.

Ik geef het stokje door aan Miranda en Nadine. Voel je niet verplicht om mee te doen, alleen als je het zelf leuk vind natuurlijk!

Vragen
Waarom ben je een blog begonnen?
Omschrijf jezelf eens in drie woorden.
Wat zou je graag willen leren?
Wat voor werk doe je?
Wat doe je naast bloggen nog meer?
Op welke creaties ben je het meest trots?
Wat staat er al heel lang op je To-Do lijstje?
Wat lees je het liefst op een blog?
Hoe ziet jouw ideale dag eruit?
Wat is jouw grootste verslaving?
Wat zijn jouw grootste doelen/dromen?

Liefs,

Linda

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk Linda!!
    Je leert elkaar zo inderdaad iets beter kennen..
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.