zondag 28 juni 2015

Easel Card #3 - Opkikker

Ik zag ze op Pinterest en een aantal van jullie blogs al langs komen, de nieuwe (of andere) versie van easel cards: Z-fold cards. Ik ben gek op easel cards, dus ik wilde ook deze versie graag eens proberen!


Ik ging aan de slag met een opkikker-kaartje in vrolijke kleuren. Past goed bij het lekkere weertje buiten. Hebben jullie er nog van genoten dit weekend? Vriendlief en ik zijn gaan mountainbiken in de buurt van Nunspeet, heerlijk!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart oranje en basiskarton wit

- Designpapier: Dovecraft - Back to Basics - Bright Spark
- Stans kikker: Marianne Design - Eline's Kikker COL1352
- Stans bloemen: Marianne Design Collectable Flower Set COL1323
- Stans cirkel: Marianne Design CR1201
- Stempel 'n opkikkertje: Marianne Design - Eline's Sweet Sentiments EC0152
- Plakparels


Hieronder zie je hoe het model in elkaar zit:


Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'beterschap' bij Knutsels en Kadootjes.

Liefs,

Linda


10 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ga ik ook eens uitproberen ;) echt heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Woww dat is zeker een gaaf model,
    wat een mooitje heb je ervan gemaakt ☺
    Een zonnige en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaarten heb je de afgelopen tijd gemaakt, Linda!
    In de nieuwe iDEE&post zal ook een apart model zitten. Misschien vind je het leuk om die ook te maken. Heb je een abonnement? ... ((-;

    Gezellig gefietst vandaag?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, hij is echt heel erg leuk geworden zeg! Lekker vrolijk met al die kleurtjes, daar word je spontaan beter van, denk ik.
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, mooi model en vrolijke kleurtjes. Daar knapt de ontvanger vast van op!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda,

    Leuke kaartjes heb je de afgelopen tijd gemaakt. Ik zag je ook op een paar plekken als winnaar. Super!!! Zelfs in de cards & scrap. Ik wilde je even een mailtje sturen met antwoord op de vraag van de sterrenborderstans. Je kan hem hier https://www.papertreyink.com/pti-dies/papertrey-ink-super-star-borders-die-collection-set-of-2/
    vinden. Ik hoop dat je er wat mee kan. Helaas alleen in Amerika te bestellen. als je dat doet moet je wel ook rekening houden met de invoerrechten.
    Succes!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een leuk model is dit en wat een leuke kaart heb je er van gemaakt! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! Je ziet dit model steeds vaker voorbij komen. Jouw uitvoering is heel mooi!
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kwam je kaart tegen op pinterest, ik heb hem na gemaakt. Dank je wel voor je leuke voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.