zondag 7 juni 2015

Snail Mail #2 - Happy Birthday

Bedankt voor al jullie leuke berichtjes op mijn vorige blogpost!

Eerder liet ik al een kaartje met één van de slakjes zien die ik van Evy gekregen heb. Dit keer ging ik aan de slag met nummer twee. 


Ik combineerde hem met hetzelfde papier en tape als het vorige kaartje en gebruikte ook een tekst-stans die Evy me gestuurd heeft. Ik vind het zo'n vrolijk lettertype :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Ribbelkarton: JoyCrafts Corrugated Cardboard Small
- Stans slakje: Marianne Design - Eline Pellinkhof COL1364
- Stans 'happy birthday': via Evy
- Stempel 'post': Eline's Airmail EC0120
- Wiebeloogjes: Action
- Tape: Hema

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Crafts 4 Eternity: Birthday
Seize the Birthday Animal Birthday

Welkom Anita en Atbij, leuk dat jullie mijn nieuwe volgers geworden zijn!

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje! Die slakjes zijn zo tof, en dat bijpassende washitape is gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Mooie kleurencombinatie, ik zou het zelf niet beter kunnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De HB-stans is idd een superleuk lettertype! Tof kaartje heb je er mee gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje met mooie kleuren.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart, erg mooi in deze kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute snail mail card, Love the shell of your snail and the neutral pattern papers you used! Thank you for sharing this at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card! Thanks for joining is with our Birthday challenge at Crafts 4 Eternity hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so terrific! Love the mix of patterns and the textures. Thanks for playing along with Seize the Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.