zaterdag 20 juni 2015

Strak in Pak #2

Eerder deze week liet ik al het kaartje zien dat ik aan mijn vader gaf voor Vaderdag. Vandaag laat ik jullie het kaartje voor mijn schoonvader zien.


Ik ging weer eens aan de slag met mijn colbert-stempel. Het is een soort bouwpakket om een heren-outfit te knutselen. Zelf vind ik hem erg leuk :). Ik matchte hem met hetzelfde papier als het kaartje voor mijn eigen vader: Authentique Suave.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart groen en basiskarton turquoise
- Designpapier: Authentique - Suave
- Stempel colbert: DoCrafts - Heritage Press - Dapper Gent PMA907208
- Stans alfabet: JoyCrafts 6002/0141
- Plakparels

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
4 Crafty Chicks: Father's Day

P.S. mijn moeder en ik hadden vandaag een zeer productief en gezellig knutseldagje, dus je ziet hiervan de komende tijd vast een en ander aan creaties op onze blogs voorbij komen :).

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat is dit een echte mannenkaart, wat handig zo`n stempel. Staan gelijk ook de stikrandjes op. Ik ben fan. Fijne vaderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je die stempel leuk vindt, echt een heel gave kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geheel, mooie stempel is dat!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity hugs x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.