maandag 6 juli 2015

Snail Mail #4 - Celebrate

In de tuin zie ik ze niet zo graag, maar op een kaartje vind ik ze des te leuker: slakken.


De slakjes hebben het erg naar hun zin op dit bloemetjespapier, genoeg te smullen voor ze!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Little Yellow Bicycle - Just Because
- Stans slakjes: Marianne Design - Eline Pellinkhof COL1364
- Stans celebrate: via Evy :)
- Houten hartjes: Xenos
- Plaksteentjes

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
4 Crafty Chicks: no stamping
Just Us Girls: congratulations

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje zeg!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig met die verliefde slakjes. De achtergrond vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hele gave kaart met die slakjes ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie(s)...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty colors and papers....love the snails! Thanks for joining us at Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute card! Thanks for joining in at JUGS 300!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! En nee in de tuin wil ik ze ook liever niet...
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart heb je weer gemaakt met de slakjes Linda!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute! Great papers and design! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
    Tina- DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Those snails are just too cute! Love the combination of patterned paper you used, too. Thanks for celebrating our 300th challenge with us at JUGS!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.