donderdag 20 augustus 2015

Kerst 2015 - Christmas Tree

Het is weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaartje... of twee zelfs. Ik was zo lekker bezig, dus maakte hetzelfde soort kaartje in twee varianten.


In dit (voor mij) nieuwe papierblokje zitten heel leuke kleurencombi's. Net even wat anders dan 'standaard'- Kerst. Het papier op beide kaartjes komt uit hetzelfde blokje.


Het eerste kaartje maakte ik met rode tinten en accenten, het tweede kaartje in blauw-turquoise sferen. Bij het maken was de blauwe mijn favoriet, maar nu ik er weer eens naar kijk, denk ik toch dat ik de rode versie het leukst vind :).


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart rood en donkerblauw, basiskarton wit, turquoise
- Designpapier: Echo Park - Keepin' Cozy
- Stans 'sneeuwvlok': Marianne Design Creatable LR0185
- Stempel kerstboom: Marianne Design - Eline Pellinkhof EC0132
- Stempel 'warm winter wishes': JoyCrafts - Warm Wishes 6410/0104
- Houten figuurtje: Kars
- Plakparels


Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, ik zou in principe niet makkelijk gaan voor combi rood/blauw, maar is heel mooi!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 prachtige kaarten zijn het geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je twee leuke kerstkaartjes gemaakt Linda , de blauwe heeft mijn voorkeur...leuk dat je mee doet bij 52 WTC..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes en het papier is ook heel leuk. 2 totaal verschillende kaartjes uit 1 blokje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee super leuke kerstkaarten Linda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad leuk papier! Daar kun je ook ná kerst nog leuke dingen mee doen. Handig om gelijk 2 versies te maken, dat vult je voorraad mooi aan! De indeling van je kaart is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes en leuk dat ze zo verschillend zijn!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.