maandag 28 september 2015

Lift Challenge - It's a Boy

Best een lastige uitdaging nu bij de Lift Challenge: gebruik driehoekjes op je kaart. Niet echt mijn ding normaal gesproken, maar dat komt misschien meer doordat ik het nog nooit geprobeerd heb (behalve vlaggenlijntjes).


Een bezoekje aan Pinterest bracht mij op het idee om de driehoekjes als een soort molentje aan de rand van de kaart te plakken. Ik combineerde hout met mint en lichtblauw en kwam zo op dit schattige babykaartje als resultaat.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart mintgroen
- Designpapier: My Mind's Eye - Necessities Wood
- Designpapier: Echo Park - Dots and Stripes
- Stempel alfabet 'boy': Marianne Design - Eline's Alfabet EC0153
- Stempel 'It's a..': Marianne Design - Eline's Babies EC0106
- Houten eendje: Action
- Knoopje
- Plakparels
- Zilverkleurige fineliner

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje! Mooi met het eendje erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een toffe kaart is dit geworden zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gevonden om zo driehoekjes te verwerken, lief kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat molentje is een heel leuk idee en staat geweldig op je kaart, heel leuk en lief babykaartje is het! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet echt jouw ding schrijf je, toch een heel leuk kaartje als resultaat! Vind je het nu al leuker?
    Tof gedaan, en dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je goed gedaan .mooi . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.