zondag 25 oktober 2015

ATC's #4 - Poezebeesten

Vandaag laat ik jullie weer een setje ATC's zien. Dit keer eentje met het poezenstempeltje :). 


Ik maakte drie keer hetzelfde kaartje en hield het redelijk eenvoudig met het katje, een lintje en een touwtje. Ik vond het lint met de voetstapjes laatst op de creabeurs en zag toen gelijk de toffe combi met het katje voor me :).


Ingrediënten voor deze kaartjes:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Marianne Design - Pretty papers Noir & Blanc PK 9103
- Stempel katje: Marianne Design - Eline's Sweet Sentiments EC0152
- Enamel stickers: Marianne Design
- Touwtje
- Lint

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. Wat cute en stoer Linda! Heel mooi zwart/wit en het lint is een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt zeg! Dat stempeltje is ook echt grappig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ATC-tjes, superlief die katjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze! Het lint matcht super met het poesje. En wat een mooi detail dat de enamel dot precies in dat cirkeltje past. Hou ik van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn ze! Het lint matcht super met het poesje. En wat een mooi detail dat de enamel dot precies in dat cirkeltje past. Hou ik van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze! Het lint matcht super met het poesje. En wat een mooi detail dat de enamel dot precies in dat cirkeltje past. Hou ik van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.