dinsdag 17 november 2015

Schaapjes #3

Het schaapje van Marianne Design had alweer even in de kast gelegen, evenals het papierblokje van Back to Basics... die had ik zelfs nog nooit gebruikt!


De lieve pastelkleurtjes van het papier lenen zich perfect voor het maken van baby-meisjes-kaarten. Ik maakte een zwangerschapskaart en een babykaartje in dezelfde stijl.


Ik kreeg de belichting niet helemaal goed, nu lijkt het tweede schaapje donkerder dan de eerste, maar in werkelijkheid zijn ze gelijk.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart lila, roze en basiskarton wit
- Designpapier: Dovecraft - Back to Basics - Pretty in Pink
- Stans schaapje en sterren: Marianne Design - Eline's Schaap COL1385
- Stempel 'zwanger' en 'special delivery': Marianne Design - Eline's teksten EC0138
- Stans 'baby': Clearly Besotted
- Plakparels
- Fineliner

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. Zo leuk..jouw kaartje en het schaapje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes zijn het! Ik vind het schaapje ook zo schattig blijven Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaartjes, het schaapje is zo leuk voor geboortekaartjes. Mooi papier ook!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foto's maken...gek is dat af en toe he?!
    Erg leuk je kaartjes. Het schaapje doet het altijd goed op geboorte kaartjes. De eerste spreekt mij het meeste aan...omdat alles recht is misschien? Persoonlijke tic is dat hoor;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Linda, je breng mij weer op ideeën! ;)
    Heb je kaartje trouwens net gekregen, dankjewel!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer eens wat anders qua kleur. Heel leuk en het schaapje....die blijft een blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.