zaterdag 12 december 2015

Opkikker #12

Mijn twee favoriete merken op één kaartje: het kikkertje van Eline Pellinkhof, Marianne Design (waarvan ik bijna door mijn voorraad heen ben, oef een beetje zuinig erop zijn!) gecombineerd met de stansen van My Favorite Things. 


Eigenlijk had het papier ook nog van één van beide merken moeten zijn :). Maar goed, dit paste er qua kleur zo tof bij. Jammer dat Blogger de kleuren van de foto wat grauw maakt. Is dat jullie ook opgevallen de laatste tijd? De foto's zijn in de map op mijn computer zijn een stuk helderder en vrolijker van kleur dan wanneer ik ze upload op Blogger.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart lichtgroen en wit
- Designpapier: Pebbles - Harvest
- Afbeelding kikker en vlinder: Marianne Design - Opkikkertjes AK0050
- Stans vierkant: MFT Die-namics Stitched Square Stax
- Stans rand: MFT Die-namics Looped Border
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Opkikkertjes EC0113
- Pailletjes/ sequins

Ik baseerde het kaartje op onderstaande sketch van Mojo Monday:


Fijn weekend en liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Super mooi opkikkertje heb je gemaakt Linda.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke opkikker Linda! Zo vrolijk en het kikkertje is super :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk opkikkertje, mooi papier er bij. Blogger doet wel vaker zn eigen ding ;-). De knipvellen zijn nog steeds te koop hè! Dus je kunt nog nieuwe inslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kaart! Die kikkers blijven het ook gewoon heel goed doen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ! Lekker vrolijk , daar knapt een mens van op .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kaartje, herkende de sketch, gave uitvoering!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De opkikkertjes blijven leuk!
    Je hebt er weer een onwijs gave kaart mee gemaakt en prachtig van kleur.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.