donderdag 3 december 2015

Schudkaart #1 - Kerst 2015

Jeetje, wat stond die al lang op mijn 'wil-ik-graag-eens-maken'-lijstje! Een schudkaart! Voor wie denkt 'leuk, maar wat is een schudkaart?' dit is een kaart met een doorkijkje waarin je bijvoorbeeld pailletjes kunt doen. Deze zitten er dan eigenlijk los in, waardoor ze kunnen bewegen (of schudden). Hier vind je een uitleg van hoe je het kunt maken.


Ik moet zeggen, eigenlijk is het best eenvoudig te maken! Had het me lastiger voorgesteld in elk geval. En het geeft een superleuk effect aan je kaart, dus maakte ik gelijk twee varianten. Eentje met mijn vriend Rudolph, welke meedoet bij de kaartenwedstrijd van HobbyVision:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtblauw
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Scandinavian Winter
- Stans rendier: Marianne Design - Eline's Reindeer COL1369
- Stempel 'Christmas Hugs': Marianne Design - Eline's Christmas Hugs EC0148
- Plaksteentjes
- Fineliner

En de tweede versie met de ijsbeer:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Studio Light Scandinavian
- Stans ijsbeer: Marianne Design - Eline's Polar Bear COL1370
- Stempel 'kerstkusjes': Marianne Design - Eline's Vintage Kerst EC0099
- Pailletjes: Action
- Plaksteentjes

Voor wie ook graag eens een schudkaartje wil maken, bij Action hebben ze leuk (en goedkoop!) schudmateriaal: 60 cent per setje.



Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk Linda. Heel leuk dat je lovertjes achter de raampjes heb gedaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk Linda!!!! Prachtig gewoon!
    Nu ga je vast en zeker vaker schudkaartjes maken, want ze zijn gewoon zo leuk!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk !!! Bedankt voor de link . Staat ook al lang op mijn wil - ik - doen - lijstje . Dat steeds maar aangroeit en af en toe iets afgevinkt kan worden .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,

    Wat een gave dingen heb je weer gemaakt!!! Ook je nieuwe stempelset van SU is leuk en je hebt ook super ATCtjes. 'k Heb ze zelf nog niet gemaakt, maar wie weet.
    Je schudmateriaal had ik ook al ontdekt, zelf gebruik ik het ook zo op kaartjes. 't Blijft wel lekker aan je handen plakken of niet?
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke gaaf kaartjes! heel leuk gedaan en met die dieren van Eline ervoor helemaal af. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enige kaarten, wat zijn die diertjes toch leuk! En goeie tip, Action voor schudmateriaal, heerlijke winkel!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig weer en vooral als schudkaart. Ik zie al vele producten van Action voorbij komen. Ook lijmspray schijnt erg goed te zijn van Action. Ik haal er altijd mijn dubbelzijdig tape, zowel dik als dun. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, deze zijn ook al zo leuk! (loop een beetje achter met bloggen....) Een schudkaartje staat ook nog steeds op mijn to-do lijstje, bedankt voor je inspiratie, top!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaartjes :-)

    Leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.