dinsdag 12 januari 2016

Let's Eat Cake #6

Bij Addicted to CAS loopt nu de uitdaging een kaart te maken met cake. Nu ben ik niet per se addicted to CAS, maar wel addicted to cake :). Een goede reden om mijn cupcake-stans er weer eens bij te pakken.


Ik wilde mijzelf ook eens uitdagen kleuren te gebruiken, welke ik niet in eerste instantie zou kiezen. Dit papierblokje had ik dan ook nog nooit gebruikt (foei!)... dan maar gelijk twee kaartjes maken om daar verandering in te brengen!


Een tikje uit mijn comfortzone, maar het cakeje hielp me er wel doorheen. Naast het geel en blauw heb ik wat kraft toegevoegd en wat sparkles in goud voor een feestelijke touch. 

Hieronder nog even de kaartjes per stuk:


Krijg je er al trek van?


Ingrediƫnten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit
- Designpapier: My Mind's Eye - Everyday Flair
- Stans cupcake: Marianne Design LR0160
- Stans scribbles: My Favorite Things
- Stempel tekst: My Favorite Things - Delicious Birthday
- Pailletjes/ sequins
- Fineliner

14 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke stans van een cupcake, die moet je wel gebruiken!! Heel tof kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten, de cupcake is geweldig en de kleuren zijn zo mooi! Ik hou heel erg van Cas en ook van jou kaartjes.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaarten! Ik vind het mooie kleuren en ik vind die swirl-roos erbij ook hartstikke leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het echt supermooie kaartjes Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie!!! Van mij mag je wel vaker uit je comfortzone stappen. Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt zeg. En toch ook nog wel heel erg Linda.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk!! De kleurtjes matchen echt superleuk! Ik zou ze zelf denk ik ook niet snel bij elkaar doen, maar op jouw kaartjes geeft het wel een super resultaat!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartjes en wat een gezellige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful color combo and I love how you layered the elements on your cards, Linda! Thanks so much for playing along with us this week at Addicted to CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De cupcakes blijven leuk!
    De kaarten die je ermee hebt gemaakt zijn weer heel gaaf Linda.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet te zien dat je buiten jouw comfortzone bent getreden met de kleurtjes ;) Ze zijn weer super leuk! Ik vind cupcakes ook heel lekker maar ik ben meer addicted to cookies hihi :p
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I really like the color combinations that you used for your cards. Just beautiful and yummy! Thanks for joining us at ATCAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke kaartjes, mooi! Meedoen aan de challenge staat hier ook nog op het lijstje, ben (ook) dol op taartjes...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So sweet take on our 1st challenge this year! Love the colour combo and gold details. Thank you so much for sharing your card with us at Addicted to CAS Challenge. -Ksenija, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit zijn twee heel gave cas kaartjes!! Ook de kleuren zijn geweldig!
    En de tekst weer zo pakkend! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.