donderdag 18 februari 2016

Kerst 2016 - Hot Cocoa #2

Mijn derde kerstkaart voor 2016 is een feit. Ik kon het niet laten nog een kaartje te maken met de hot cocoa stansen en -stempels die ik voor mijn verjaardag kreeg!


Het werd een kerstkaartje in non-traditionele kleuren, wat ik zelf altijd wel leuk vind :): mintgroen en zalmroze met terracotta-kleurige accenten.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kastanjebruin
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Silver Stars
- Stans mokken chocolademelk: MFT Die-namics - Hot Cocoa Cups
- Stempel 'warmest wishes...': MFT - Hug in a Mug
- Pons sneeuwvlok
- Plaksteentjes

Deze kaart doet mee aan de uitdaging bij C.R.A.F.T. Challenges waarbij het thema 'Christmas' is.

10 opmerkingen:

  1. Oh, wat een superleuke kaart is dit geworden zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch kaartje, erg leuk! Doe je mee op ons 52WTC-blog? Gezellig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo , zeg heel mooi !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk in deze kleuren en mooie stansen van die choco bekers. Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de choco-mokken, heerlijk! Ik heb dit papier deze week ook gebruikt, vind het zo mooi. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Linda :)) Such a beautiful card.
    Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this week!

    Have a nice and creative day, Jana - DT C.R.A.F.T. Ch.
    My blog: http://janinustvarjalnivrt.blogspot.si/ (Jane's Creative Garden)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the papers you have used. The patterns and colors are perfect for this cocoa! Thanks so much for sharing your wonderful card with us at CRAFT Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart zeg! Je warme choco mokken zijn leuk!!
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card.

    Thanks for joining us at the CRAFT Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.