dinsdag 21 juni 2016

VW-busje #3

Ik bedacht me juist dat ik weer eens een kaart met het toffe VW-busje wilde maken, toen ik hem ook toevallig bij Sanne en Gelinda op het blog zag verschijnen! Dat motiveerde me nog meer om hem niet te laten verstoffen en gelijk daad bij woord te voegen. 


Ik combineerde het busje met mijn nieuwe Stampin' Up - Go Wild papier. Door het giraffen-patroon lijkt het nu wel een soort safaribusje :). Leuk toch?


Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'road trip' bij TGIF Challenges.

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit en antraciet
- Designpapier: Stampin' Up - Go Wild
- Stans VW-busje: Marianne Design LR0359
- Stans scribbles: MFT
- Stempel en bijpassende stans 'gefeliciteerd': Els Brigé - 't is je Verjaardag
- Plaksteentjes
- Fineliner

12 opmerkingen:

  1. Zeker hartstikke leuk...kaart, busje en het gave papier! Supercombi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk. Jouw eerdere kaarten waren trouwens voor mij een aanleiding om ook het busje aan te schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, Linda! Als ik me niet vergis loopt er bij knutsels en kadootjes nu een challenge 'mannenkaarten'. Daar is deze ook geschikt voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk busje!!! Gaaf ook in combi met dat papier.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Linda,
    Ik heb weer eens lekker op je blog rond gekeken en wat maak je een gave kaartjes zeg!!!
    Super hoe je dessin papier combineer en ze zien er zo hip en verzorgd uit! heel mooi!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your card Linda! The 'VW' looks fabulous and I love the mix of DSP in the background. Thanks for playing along this week at TGIF Challenges. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart! Het papier is ook lekker stoer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niks had met het busje... Tot ik jouw kaartje en dat van Sanne tegenkwam, nu denk ik: hebben!! Hele gave combinatie met dit papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sooooo cute! Love the VW! Perfect for this weeks TGIF Challenge! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love this neutral color scheme that you picked! very fun and WILD :) What a great card for this week's adventure theme! thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.