donderdag 4 augustus 2016

Eline's Uiltjes #18

Pasgeleden kocht ik de kleurrijke paper pad van MFT. Heerlijk vrolijke papiertjes in roze, geel en oranje die perfect matchen bij de summer owls van Eline Pellinkhof.


Gisteravond hadden mijn moeder en ik weer een knutselavondje gepland dus hoog tijd om die papiertjes eens te gebruiken. We gingen beide aan de slag met dezelfde sketch, maar maakten allebei een heel ander kaartje. Wel lekker vrolijk allebei! Hier vind je mijn moeders uitwerking.

Omdat de patroontjes en kleuren redelijk druk zijn, heb ik de kaart eenvoudig gehouden qua opzet. Het een lekker zomers kaartje geworden, toch? De zon begint hier buiten inmiddels ook weer lekker te schijnen :).


Deze kaart doet mee aan de sketch uitdaging bij Sunday Stamps.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: MFT - Dots & Stripes Sorbet
- Afbeelding uiltje: Marianne Design - Eline's Summer Owls nr 2
- Stans 'hartelijk gefeliciteerd': Marianne Design CR1319
- Stans cirkel stitched: Marianne Design CR1360
- Stans rand: JoyCrafts 6002/0479
- Plakpareltjes

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en vrolijk kaartje! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk ik heb ook meteen dat papier besteld ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom van bij je moeder. Wat is jouw kaartje ook mooi. Toffe kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, lekker vrolijk gekleurd!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh what a cute Image you have and great color choices too
    a very cute card
    nice happy birthday sentiment too
    many thanks for joining us with sketch challenge see you again tomorrow with color challenge sweety
    hugs
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a fun card, love the bright colors!

    Thanks for playing along with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.