maandag 22 augustus 2016

The Good Dinosaur #1

Al sinds deze dino-stansen uitgekomen zijn, vind ik ze super leuk. Toch hield iets me tegen ze te kopen. Meer in het kader van 'je kunt niet alles hebben' en ook omdat ik niet zo heel goed wist voor wie ik een kaartje met dino's zou moeten maken. Uiteindelijk kocht ik via Marktplaats toch wat gestanste dino's. Zo hoefde ik de stans niet zelf te kopen en kan ik er toch een aantal kaartjes mee maken, ideaal!


Ik weet nog steeds niet zo goed wie ik een dino-kaart zou moeten sturen, omdat wij vooral veel meisjes in de familie hebben. Al vroeg mijn vriend trouwens of ik die dino-kaart voor zijn verjaardag aan het maken was hihi. Maar goed, té leuk dus die beestjes als je het mij vraagt en gewoon maar aan de slag gegaan voor de voorraad :). 


Het gestippelde papier van MFT dat ik laatst kocht, vond ik er erg leuk bij passen. En omdat het een redelijk druk patroon heeft, hield ik de kaarten verder rustig.


Hieronder de twee kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit
- Designpapier: MFT - Dots & Stripes Fresh
- Stans dino: Marianne Design - Eline's Dino's COL1400
- Stans scribbles: MFT
- Stans sterren: Memory Box - Cosmic Star Set
- Stempels tekst: Els Brigé - 't Is je Verjaardag

Deze kaarten doen mee aan de uitdaging 'dieren' bij Stampin' Your Way.

Welkom Karien, leuk dat je mijn nieuwe volger bent!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten!!!! Ik vind de dino's ook erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn superleuk Linda! Ik doe dat ook wel eens hoor stansjes kopen, als je inderdaad er maar een paar kaartjes mee wilt maken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk je dino-kaartjes. Stoer en schattig tegelijk!
    Gezellig dat jij er ook weer bij bent op het bloggersplein samen met je moeder.
    Volgens mij word het een gezellig drukke zaterdag op het bloggersplein!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allebei hartstikke leuk! Mooie combi, de dino met het stippeltjespapier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide kaartjes zijn echt kei leuk geworden.
    Heel slim van je om een paar losse stansjes te kopen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gemaakt, toffe combi met het papier!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke combi met het stippenpapier, super leuke kaartjes! Daar komt vast een goede bestemming voor! Slim om de stansjes te kopen trouwens, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Ik vond de dino' s ook wel tof maar ik wou ze ook niet kopen. Maar toen ik de stansen aan de helft van de prijs vond, ben ik er toch voor gegaan. Mijn zoontjes vinden ze kei leuk en ze zijn gemakkelijk van opbouw om samen mee te knutselen. We kennen ook wel wat dino fans. Leuk met het Mft papier erbij op jouw kaartjes.
    ( Heb ik ook ) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes,bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGEblog!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.