zaterdag 1 oktober 2016

Candy @ LindaCrea

Lieve volgers, zonder jullie zou het bloggen heel wat minder gezellig zijn! En omdat ik het leuk vind om jullie een keer te bedanken, stel ik onderstaand pakketje beschikbaar om te winnen:


De candy bevat: twee setjes snijmallen, een set van negen brads, papieren bloemetjes en heel veel leuke labels (welke niet alleen heel leuk zijn voor het inpakken van cadeautjes, maar ook goed bruikbaar op kaarten, zie bijvoorbeeld deze kaart).

Hoe maak je kans?- Je moet volger van mijn blog zijn (of worden)
- Plaats de Candy in je sidebar en link hem naar dit bericht
- Laat hieronder een berichtje achter
- Je kunt meedoen tot 31 oktober

Ik hoop dat jullie dit kleinigheidje als blijk van waardering leuk vinden!

6 opmerkingen:

  1. Superleuk Linda! Ik heb de Candy op mijn Blog gezet...volger ben ik al van je !!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk pakketje, ik heb gisteren toevallig het andere setje met labels meegenomen omdat ik ze inderdaad ook zo leuk vond Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo'n candy! Die brads zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi pakketje heb je samengesteld. Lijkt mij leuk om mee aan de slag te gaan.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke candy! een heel mooi pakketje heb je samengesteld.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke candy, helaas kan ik niet meedoen. Krijg het plaatsen op mijn blog niet voorelkaar. Het is leuk om je te volgen hoewel ik de laatste tijd weinig doe met mijn blog en ook weinig tijd heb om te reageren. Succes met de verkoop van je kaarten! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.