maandag 3 oktober 2016

Eekhoorn #3

Vandaag een herfstkaartje in wat minder traditionele herfstkleuren. Hoewel ik hetzelfde papierblokje gebruikte als bij deze kaartjes, is hij toch heel anders geworden qua sfeer. 


De blaadjes beginnen 'in het echt' ook alweer oranje te kleuren en hier en daar laat er al een los, zoals ook op mijn kaart. Na alle eekhoorntjes die ik in Central Park gezien heb, moest ik er ook maar weer eentje verwerken op een kaart hihi.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtblauw
- Designpapier: Echo Park - The Story of Fall
- Stans eekhoorn: Marianne Design - Eline's Squirrel COL1410
- Stans herfstblaadjes: Marianne Design CR1366
- Stans gras: Marianne Design CR1355
- Stempel tekst: Els Brigé - 't Is je Verjaardag

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Sunday Stamps: onderstaande sketch
Craftaholics 'r Us: Birthday card
Carte Maniak: wandeling in het bos (promenons nous dans les bois)
Crazy 4 Challenges: forest fun




P.S. Heb je mijn candy al gezien? Je kunt meedoen tot 31 oktober.
BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

11 opmerkingen:

  1. Oh my goodness, how sweet! I love your little squirrel and the background is just perfect with your design. Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien anders, maar zeker weer lief en geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is gorgeous, love the squirrel <3
    thanks for your participation at Cartemaniak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje. Het eekhoorntje blijft een schattig malletje.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute!
    Thanks for joining us at Craftaholics R Us!
    ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een cutie, dat eekhoorntje! Mooi kleurtjes, leuk dat blauw erbij!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het eekhoorntje is echt een schatje. Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt. Inderdaad heel anders dan de andere twee die je met het zelfde papier hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje weer. Ik vind de kleurtjes prima kunnen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk dit kaartje!!!
    Het eekhoorntje staat er stralend op met zijn nootje!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hello linda! super fun design, luv the background, the leaves ,and the cute squirrel! I am so glad you played along with us at
    sunday stamps!


    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.