maandag 7 november 2016

Eekhoorn #5

Afgelopen dagen hebben we een heerlijk familieweekend gehad op Landal Landgoed 't Loo, vlakbij Zwolle. De prachtige natuur en lieve eekhoorntjes daar inspireerden mij om dit kaartje te maken.


Het papier dat ik gebruikte, was een typisch geval van 'o ja, die heb ik ook nog'. Een mooie bijkomstigheid van mijn koop-stop (lees hier eventueel meer) is het herontdekken van de dingen die ik nog had :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleurig
- Designpapier: Teresa Collins - Vintage Finds
- Stans eekhoorn: Marianne Design - Eline's Squirrel COL1410
- Stans cirkel: Nellie Snellen
- Stans 'happy birthday': Lawn Fawn - Happy Birthday Border
Plaksteentjes: Queen & Co - Twinkle Goosebumps
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
- DCL: inspiratiefoto
- Craftaholics 'r Us: fall cards for girls
- Can You Case It?: onderstaande kleurenuitdaging

12 opmerkingen:

  1. Leuk Linda, ik zag 'm al op je IG, toen dacht ik al 'leuk voor de DCLchallenge', bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Het eekhoorntje blijft schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Linda! En inderdaad soms weten we niet meer wat voor leuke spulletjes we nog hebben waar we niks of weinig mee gedaan hebben!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een super lief kaartje! Ik vind het dp echt prachtig, het matcht perfect bij het lieve eekhoorntje!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd is je eekhoorntje, heel mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel schattig kaartje en alles goed op elkaar afgestemd! Altijd leuk een familie weekend!!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om je oude voorraad weer te herontdekken en er dan leuke dingen mee te doen, dat is je zeker gelukt en het kaartje met het schattige eekhoorntje is heel erg geslaagd. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke Herfstkaart! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable card, Linda! That squirrel is just too cute! Thanks for playing along with CYCI!
    ~ Crystal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your sweet squirrel, just so cute! Thanks for joining us at Can You Case It? -Elizabeth Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute card!! I love your pieced squirrel! thanks for playing with us at CYCI? this week! Char

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card! :) Fabulous sentiment! Thanks for joining CYCI :) Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.