zondag 20 november 2016

Typemachine #4

Wow, gisteren was een ware knutselmarathon. Mijn moeder en ik knutselden van 10.30 uur tot 21.30 uur (met af en toe een kleine pauze) en maakten een hele stapel kaarten! Heerlijk om zo samen bezig te zijn. De komende tijd zien jullie de kaartjes wat verspreid op mijn blog verschijnen.


Deze kaart baseerde ik op de sketch van Paperplay Sketches, het papier kocht ik een tijdje geleden bij Oma Dee. Toen ik het papierblok zag, vond ik het gelijk een leuke combi met mijn typemachine-stans.


Ik maakte er ook nog een tweede kaart van, omdat ik het wel handig vind om wat mannelijke (of minder vrouwelijke) kaarten erbij te hebben.


En de kaartjes natuurlijk ook nog even samen:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Richard Garay - Noteworthy
- Stans typemachine: Marianne Design - Eline's Typewriter COL1358
- Stans cirkel: Nellie Snellen
- Stempel 'je bent jarig': Marianne Design HT1603
- Enamel stickers: Marianne Design
- Touwtje

Tot slot nog een warm welkom aan mijn nieuwe volgers: Petra, Rosina, Anita en Larissa! Gezellig dat jullie erbij zijn :).

9 opmerkingen:

  1. Superleuke kaartjes Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf, wat een mooi papier!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar prachtige kaarten, en dat papier zo leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk je kaartjes en het gaf me gelijk inspiratie voor een kerstkaart. Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!! Dat is echt een knutselmarathon! Je droomde 's nachts zeker over dp dat jouw achterna kwam haha :p Ze zijn heel stoer Linda! Ik vind de mannelijke versie ook heel leuk ... uhuhmmmm .... :p
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om een hele dag te kunnen knutselen. En ook nog een heel leuk resultaat. Ben benieuwd naar de andere kaarten ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat moet inderdaad zalig zijn! Ongestoord uren kunnen knutselen met een gelijk gestemde ziel.
    Leuke kaartje met die typmachines!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere kaarten! Mooi papier liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both of these cards are fantastic and both would make a great masculine card! Thank you so much for sharing with us at Paper Play Sketches! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.