maandag 5 december 2016

Kerst 2016 - Hot Cocoa #4

Warme chocomelk met slagroom, wie wordt er niet blij van? Ik wel in elk geval. Het enige nadeel is dat deze mokken vastgeplakt zitten op de kaarten :).


Deze eerste kaart baseerde ik op de sketch van Paper Play Sketches (zie onderaan dit blogbericht). En natuurlijk gebruikte ik mijn favo kerstpapier weer!


De eindsprint voor de kerstkaarten dit jaar is ingezet, dus ook nu een tweede kaart gemaakt uit hetzelfde papierblok.


Proost hihi en fijne Sinterklaas-avond voor degenen die het nog niet gevierd hebben!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Crate Paper - Snow and Cocoa
- Stans mokken chocomelk: MFT - Hot Cocoa Cups
- Stans rand: Clearly Besotted
- Stempel tekst: MFT - Hug in a Mug
- Enamel stickers: Marianne Design
- Fineliner zwart

Verder doen deze kaarten nog mee aan de volgende uitdagingen
Pinspirational Challenges: inspiratiefoto
Craftaholics 'r us: Christmas card for girls




BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten! Die kopjes blijven erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Craftaholics, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stunning make Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These cards are super cute! Love that paper and now I want some hot chocolate! Thanks for playing along with us at Paper Play Sketches! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great cards! Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me again! Thanks for joining us at Craftaholics R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf, wat een mooi papier! De sketch stond hier ook op mijn lijstje, maar helaas...te laat :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love these cards! Me again! Thanks for linking up at Paper Play Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.