zondag 29 januari 2017

Eline's Uiltjes #20

Afgelopen knutseldate nam mijn moeder dit mooie papier mee. Ik vind de kleurtjes en patroontjes zo leuk en mocht het blokje even van haart lenen :). Ik maakte er onder andere deze kaart mee.


Zelf kocht ik onlangs het leuke alfabet-stempelset van Stampin' Up. Het lettertype doet denken aan een lettertang (welke ik niet zo fijn in gebruik vind, dus dit stempelset is een perfect alternatief voor mij). De kaart is gebaseerd op de sketch van Stamp, Ink, Paper Challenge.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart mintgroen en wit
- Designpapier: - Designpapier: Pebbles - Jen Hatfield - Cottage Living
- Stans 'happy': Clearly Besotted
- Stempel alfabet: Stampin' Up - Labeler Alfabet
- Glittersteentjes: Queen & Co - Twinkle Goosebumps
- Fineliner zilverkleurig

Fijne zondag!

9 opmerkingen:

  1. Mooi! Die letterstempels zijn inderdaad tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig hoor die kutseldate met mams en vooral ook erg gezellig. Deze kaart is weer een toppertje. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een topper is dit weer!!!
    Prachtig van kleur en het uiltje blijft echt favoriet.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart Linda, die alfabet stempel van SU staat ook nog op mijn verlanglijstje...

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb toevallig ook pas dat alfabet gekocht, handig en leuk! Je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt! Tof zo'n moeder met mooie papiertjes, je boft dat je het mocht "lenen"!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your card Linda! That owl is so adorable! Thank you so much for joining us this week at Stamp Ink Paper:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is SO cute! I love this little owl and your colors are really divine! Thanks for playing with the SIP sketch too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die uiltjes blijven bruikbaar, he?! En weer prachtig DP!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieffie is dit kaartje zeg!
    Mooie kleurtjes heb je gecombineerd.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.