vrijdag 3 februari 2017

Lentegevoel - Serie van 3

Is het al lente? Het lijkt er wel op met de temperaturen buiten, al zijn de voorspellingen voor volgende week al weer wat meer winters. Ach, op mijn kaartjes van vandaag is de lente in elk geval alvast aangebroken :).


Ik snorde dit papier weer eens op. Het is al een oudje, maar ik vind hem heel mooi! Een serie van drie kaarten rolden er dan ook zo uit :). Deze eerste kaart is gebaseerd op de huidige challenge bij Match the Sketch.


Het idee van deze kaart baseerde ik op een oudere kaart van mezelf. Een kaart uit 2013, zo lang heb ik dat papier dus al hihi... ben ik toch niet voor niks zo zuinig op mijn designpapier :). Wie wat bewaard, die heeft wat!


Deze laatste kaart, zonder vlinder, is gemaakt naar aanleiding van de sketch uitdaging op het blog van As You See It.


En het drietal nog even samen, mijn lentegevoel is compleet :). Lekker in het zonnetje achter het raam tenminste...


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart honing-geel
- Designpapier: Bazzill Basics Paper - Miss Teagan Sue
- Stans vlinder: Marianne Design LR0115
- Stans 'hoera': Marianne Design COL1348
- Stempel 'gefeliciteerd' : JoyCrafts 6410/0021
- Stans tabje en stempel' fijne dag': Marianne Design COL1314
- Puffy stickers: Action
- Touwtje: Boekenvoordeel
- Plakparels

Fijn weekend!

10 opmerkingen:

  1. Superleuk deze vrolijke kaartjes!
    Leuk designpapier, altijd tof om weer 'oude' spulletjes erbij te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such gorgeous paper, beautifully used. You've captured a real Spring feel in these cards. Thank you for joining us at As You See It.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaarten! heel mooi papier en prachtig gebruikt qua sketches Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, het hoeft inderdaad niet altijd zo ingewikkeld te zijn voor een prachtige serie! Ook ik heb nog 'oude' papiertjes liggen hoor! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely paper and how nice to feel spring again, even if it is only in a card design! I love your butterflies and the small details such as the puffy stickers and the baker's twine! Thanks for playing along with us, Linda, at As You See It Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren, Linda! En weer drie kaarten voor je voorraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pretty cards, especially the one that is based on our sketch :)
    Thanks for playing with us at Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vielen Dank für Deine Teilnahme bei "Match the Sketch"- Deine Karte ist ganz toll geworden.
    Liebe Grüße aus
    Sabines-Kreativecke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So nice Summercards. I love them.
    Thank you for take part at our challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.