donderdag 2 februari 2017

Opkikker #18

De sketch voor de huidige uitdaging bij CAS(E) this Sketch (zie onderaan dit blogbericht), sprak me gelijk aan. Ik had net op het nippertje nog tijd om mee te doen met de challenge!


Ik maakte gisteravond dit opkikkertje. Het plaatje had ik al eerder geknipt en het ruitjespapier lag ook nog op mijn placemat, dus het idee was redelijk snel uitgewerkt :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleurig en wit
- Designpapier: Lawn Fawn
- Afbeelding kikker: Marianne Design - Eline's Opkikkers (knipvellen)
- Stempel tekst: Marianne Design CR0894
- Enamel stickers: Marianne Design
- Fineliner


4 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.