dinsdag 14 maart 2017

Succes #1

Bij Action kocht ik vorige week onwijs leuke houten figuurtjes (al zeg ik het zelf hihi), onder andere veertjes en klavertjes vier. Bij de klavertjes zag ik gelijk een kaartje voor me om iemand succes te wensen. Zo ontstond deze kaart, al heeft hij nog geen directe bestemming.


Mijn papiertjes van StudioLight had ik al veel te lang niet gebruikt, terwijl er zoveel leuke patroontjes en kleurtjes bij zitten. In mijn zoektocht naar groen papier kwam ik ze weer eens tegen. Het werd uiteindelijk niet een typische Linda-kaart vind ik, maar toch ben ik wel tevreden met het resultaat :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgroen
- Designpapier: StudioLight
- Stans cirkel: AliExpress
- Stans rand: AliExpress
- Stempel 'succes': Marianne Design - Eline's Teksten EC0138
- Houten klavertje vier: Action
- Nuvo Crystal Drops Gloss White
- Fineliner wit

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Cut it Up: think green
The Paper Players: green and white

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart! Mooi gemaakt en die klavertjes 4 zijn gaaf, ik ga donderdag op zoek Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great card, Linda! I love the mix of patterns and the wooden clover. Thanks for playing along with us this week at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad even wat anders dan we van je gewend zijn, maar wel een leuke kaart, hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty! I love the placement of the dies, especially the vine under the circle.

    Thanks for joining us for our Think Green challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a lovely card and full of green for our Think Green Challenge over at Cut It Up! Thanks for joining us with your wonderful clover creation!
    Katrina
    ScrappyHorses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, heel toepasselijk! groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Perfection in a wooden clover! I love it! I struggle with making St. Patrick's Day cards, but I need to get me some of these. Thank you for joining us at The Paper Players this week! Crystal, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.